| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Pikkutamma

|
Lähetetty: Pe Hel 12, 2010 22:02 Viestin aihe: |
|
|
Ootteleppa Miiku yhteydenottoa, kunhan saan tuon opiskelun pois alta ja mieltä kaivamasta . Ja onnea Likan varsomiseen! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kuuakka
|
Lähetetty: Ma Hel 15, 2010 13:19 Viestin aihe: |
|
|
| Meillä on vähän kaikki auki, viime kesäksi kun oli vain se yksi ainoa vaihtoehto eli Lastun Leka, josta tamma ei sitten jäänyt kantavaksi. Sillä olis tahto yrittää uudelleen kun se olis se täydellinen ori tuolle, mut mitäs jos ei taaskaan tärppää....? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sara
|
Lähetetty: Ke Hel 17, 2010 16:33 Viestin aihe: |
|
|
Meillä myös ori mietinnässä ja ensimmäiselle olenkin jo soittanut (omistajalle siis ). Tamma on Lillin Tyttö ja oriksi olen miettinyt Tojaa. Toja ottaa tammoja vastaan kesällä joten aika varmalta tämä näyttää. Itse olen ensikertalainen näissä hommissa eli neuvoja ja kommenttia otetaan vastaan. Lillille tämä olisi jo viides varsa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
mokkasiini

|
Lähetetty: Ke Hel 17, 2010 18:34 Viestin aihe: |
|
|
Kylläpä Saran varsalle tulee ihastuttavan vanhanaikainen ja jossain määrin T-hevosmainen sukutaulu.
Ruskolle olen suunnitellut taas senssejä, mutta se riippuu nyt kovin monen asian selviämisestä ennen astutusrumban alkamisesta. Orivalintakin on vielä auki. Siirtoa pitää saada tai sitten ori läheltä. Meinasin lähteä Harjuun katsomaan oreja joten katsotaan tulisiko sieltä sellaisia ahaa-elämyksiä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
pikkisputte

Liittynyt: 13 Tam 2008 Viestejä: 584 Paikkakunta: Lappeenranta
|
Lähetetty: Su Hel 28, 2010 14:22 Viestin aihe: |
|
|
Vaihtui meillä ori sen verran että Ilta-Ajatus astutetaan Kipinä-Niilolla ja Nikko jää varalle.  _________________ Voit viedä hevosen veden äärelle, mutta jos saat sen kellumaan selällään, olet saanut aikaan jotain. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Laural
|
Lähetetty: Ti Maa 02, 2010 23:29 Viestin aihe: Jotakin |
|
|
Lähes päivittäin on tultua oreja selattua. Kysyin Vuolukaltakin mielipidettä =). Sikko ja Otteen Oskari ovat nyt listalla aika ylhäällä (pienelle pientä, isommalle isoa). Saatavuus tietysti tulee ratkaisemaan paljon.. Toisaalta Turokin vielä tarjolla, varsat saisi menemään. Mutta, kun niitä turolaisia on ja itselle sitä tammaa havittelee
Oi voi, ainakin kaksi kuukautta aikaa pähkäillä.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tittariina
|
Lähetetty: La Maa 06, 2010 19:51 Viestin aihe: |
|
|
Meillä Tuhkimon Telma sekä Sumu-Pimu astutetaan Tittan Tatulla. Tatu astuu viimeistä kauttaan Paimiossa laitumella. Tittan Tirlittanin astutusta suunnittelen, jos varsominen sujuu ongelmitta.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pikkutamma

|
Lähetetty: To Maa 11, 2010 19:53 Viestin aihe: |
|
|
Jos kaikki hyvin menee, meille syntyy keväällä 2011 söpöliini varsa tällaisesta yhdistelmästä . Varsa tulee myyntiin, jos minä raaskin luopua . |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Mölinä
|
Lähetetty: To Maa 18, 2010 19:11 Viestin aihe: |
|
|
Nyt tuloo ot, mutta pakko sanua jotta ny oon kateellinen tittariinalle jos sullon tuo Telma ny! Mä sitä himiööttin ku näin sen joskus varsanäyttelyys Kurikas  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
pikkisputte

Liittynyt: 13 Tam 2008 Viestejä: 584 Paikkakunta: Lappeenranta
|
Lähetetty: To Maa 18, 2010 21:00 Viestin aihe: |
|
|
tittariina, onko Telma teillä vaan varsomassa? Vai onko omistajakin jo vaihtunut...
*kysyinkin omistajalta eli ei ole Telmaa myyty.*  _________________ Voit viedä hevosen veden äärelle, mutta jos saat sen kellumaan selällään, olet saanut aikaan jotain. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
päivi
|
Lähetetty: Su Huh 11, 2010 22:25 Viestin aihe: |
|
|
| Täällä (jos kaikki menee hyvin)hovisiro tuli-vieskerillä ja risetti uusitaan Ruutu-sällillä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sandels
|
Lähetetty: Su Huh 18, 2010 15:12 Viestin aihe: |
|
|
Pimun Tähti olis menossa Knuutilan Veikolle toivottavasti lähiaikoina, kun nyt pukkaa hiukan ensimmäistä kiimaa jo päälle.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Greetta

|
Lähetetty: Ke Huh 28, 2010 6:43 Viestin aihe: |
|
|
Ryhti-Valpuri siemennetään kans Knuutilan Veikolla heti kun siemeniä saa.
Eli aiempi Ryhti-Valpuri/Virkku-Hirnu ei pidä paikkaansa, kun päädyttiin nyt näin. Jos kaikki menee hyvin, astutetaan sitten seuraavaksi Virkku-Hirnulla.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Laural
|
Lähetetty: Ma Kes 14, 2010 19:51 Viestin aihe: |
|
|
Lissun Missi laitettu Sikkolla ja Volinda Siporilla  |
|
| Takaisin alkuun |